Kamis, 06 Februari 2014

cara menurunkan berat badan wanita secara alami

cara menurunkan berat badan wanita secara alami شما چه کار به از دست دادن وزن ؟ اگر رژیم غذایی پاسخ ، ورزش، متوقف snacking ، و یا خوردن مقدار زیادی سبزیجات و میوه جات که در واقع امری عادی . از آنجا ، شما می دانید یک راه مسخره برای از دست دادن وزن وجود دارد.

در واقع، به جای از دست دادن وزن ، چگونه مضحک آن را در واقع می تواند مضر باشد . آنچه در آن است ؟ خوب، در اینجا پنج روش برای از دست دادن وزن مسخره و حتی برای سلامتی خطرناک است که توسط بار از هند، روز جمعه ( 2014/01/31 ) به گزارش است :

1 . رژیم غذایی کرم
در این رژیم غذایی ، شما به عمد می خورد کرم تا کرم ها می توانند کربوهیدرات و سایر مواد مغذی هستند که بیش از حد در نظر گرفته جذب می کند. در واقع، کرم کدو است که در بدن زندگی می کنند می تواند میلیون ها تخم مرغ که به طور بالقوه می تواند به از دست دادن مواد مغذی و ویتامین ها ، به خصوص ویتامین B12 در بدن منجر شود غیر روحانی.

2 . پلاستیک بسته بندی بدن
این روش شامل مواد گیاهی غوطه ور در بسته بندی های پلاستیکی و می تواند مقادیر زیادی از عرق را آزاد کند. هدف این است که برای سم زدایی بدن است که می تواند به شما کمک کند از دست دادن وزن . با این حال، شما باید از دست رفتن آب بیش از حد آگاه باشد.

علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که یکی از مواد تشکیل دهنده اصلی در این روش مضر پی وی سی برای مصرف کنندگان مضر است . پس از همه است ، برای مطمئن شناخته شده نیست که آیا پلاستیکی کاری ادامه داده اند واقعا وزن از دست می دهند و یا حتی فقط نگه داشتن آب در بدن به تنهایی. این روش برای افرادی است که مبتلا به دیابت ، فشار خون بالا ، یا باردار امن نیست .

3 . محصول لاغری مبتنی بر فیبر
محصولات از جمله این ادعا می تواند مایعات که معده نگاه متورم که در نتیجه می تواند گرسنگی را سرکوب جذب می کند. اما برخی از احتمالات را برای ترکیب از محصولات مانند صمغ گوار که می تواند انسداد شدید در معده و مری شود. و همچنین نشاسته مواد جاذب که می تواند تهوع، استفراغ، اسهال و درد شکمی شوند.

4 . کرم لاغری
یک کرم پوست است که ادعا می کرد که راه حل اصلی برای کاهش وزن وجود دارد. با این حال، از نظر پزشکی هیچ شواهد علمی در مورد استفاده از این کرم وجود دارد. در نتیجه حداکثر است که پوست را محکم بسته و صاف و کاهش بروز سلولیت است . به جای آن از هدر رفتن مقدار زیادی از پول برای خرید این کرم ها، بهتر انجام دهید قلب و قدرت آموزش در شکل و بدن ایده آل دریافت کنید.

5 . آب کمربند
Peramping بدن کمربند سونا است که معمولا در قالبهای قابل حمل به فروش می رسد . با فریب از یک جریان الکتریکی ، دستگاه پیش بینی شده است را برای ریختن چربی در شکم . در واقع، فقط به مفهوم یک ابزار است که نوسان ، می تواند بسیار دشوار می توانید از چربی شکم خود را از شر ، اما با مقدار زیادی از ورزش .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar