Kamis, 17 April 2014

benefits of a green tea supplement

benefits of a green tea supplement Όσοι θέλουν να χάσουν το βάρος τους μπορεί να έχουν δοκιμάσει διάφορες προσπάθειες . Μπορεί να έχετε κάνει το καλύτερό σας πάρα πολύ για να χάσετε το βάρος σας . Αν αυτή είναι η περίπτωση , γιατί δεν προσπαθείτε να πάρετε τα οφέλη των συμπληρωμάτων πράσινου τσαγιού ; Πράσινο τσάι συμπληρώματα περιέχουν διάφορες ουσίες για να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος . Περιλαμβάνουν την αντιοξειδωτική , πολυφαινόλες , ακόμη και αντι-καρκινογόνες και μεταβολικές ιδιότητες . Ως εκ τούτου , μπορούν να επηρεάσουν το μεταβολισμό σας ρυθμό . Με την αύξηση του μεταβολικού ρυθμού σας , θα είστε σε θέση να ελέγχετε το βάρος σας πιο εύκολα . Εκτός από τα οφέλη για να χάσετε βάρος , μπορείτε να πάρετε άλλα οφέλη , όπως η προστασία από τον καρκίνο , αυξάνοντας το ανοσοποιητικό σύστημα του οργανισμού σας και τη μείωση του επιπέδου της χοληστερόλης και υψηλή αρτηριακή πίεση .

Τα πλεονεκτήματα της πράσινης Τσάι Συμπληρώματα
Πράσινο τσάι ποτά ήταν πολύ δημοφιλής ως ένα από τα καλύτερα ποτών σε όλο τον κόσμο. Με πλήρη ουσίες , το πράσινο τσάι έχει γίνει κάποιου είδους θεραπείες για διάφορες ασθένειες . Παρά το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι έχουν συνειδητοποιήσει τα οφέλη του πράσινου τσαγιού ποτών , αυτές που δεν καταναλώνουν κάθε μέρα . Ο λόγος για τον οποίο δεν καταναλώνουν κάθε μέρα είναι διαφορετική. Οι περισσότεροι από αυτούς δήλωσαν ότι δεν έχουν πολύ χρόνο για την προετοιμασία του ροφήματος , από τη ζυθοποιία στο σερβίρισμα . Σήμερα , δεν έχετε να ανησυχείτε γι 'αυτό πια . Πράσινο τσάι συμπληρώματα είναι τώρα διαθέσιμη για εσάς . Αντί της παρασκευής περίπλοκη πράσινου τσαγιού ποτών , μπορείτε απλά να πάρετε τα συμπληρώματα . Τα συμπληρώματα περιέχουν τις ίδιες ουσίες, όπως αυτές του πράσινου τσαγιού ποτών . Μπορείτε επίσης να πάρετε διάφορα οφέλη των συμπληρωμάτων πράσινου τσαγιού .

Είναι Πράσινο Τσάι Συμπληρώματα ασφαλή;
Τα οφέλη των συμπληρωμάτων πράσινου τσαγιού έχουν αναγνωριστεί και έχει αποδειχθεί από διάφορες μελέτες . Ωστόσο , οι παρενέργειες του συμπληρώματος είναι λιγότερο γνωστά. Οι παρενέργειες και ανησυχίες για την ασφάλεια στην πραγματικότητα σχετίζεται μόνο με την περιεκτικότητα σε καφεΐνη του συμπληρώματος . Καλύτερα να είστε προσεκτικοί των καφεΐνης που σχετίζονται με ανεπιθύμητες ενέργειες . Πρέπει να ξέρετε ακριβώς πόσα συμπληρώματα που χρειάζεστε για μια ασφαλέστερη κατανάλωση . Οι παρενέργειες περιλαμβάνουν άγχος , την αύξηση της αρτηριακής πίεσης , την αύξηση του καρδιακού ρυθμού και της επιδείνωσης των συμπτωμάτων του έλκους . Κατά τη διάρκεια της χημειοθεραπείας , θα περιορίσει καλύτερα την κατανάλωση , δεδομένου ότι μπορεί να μειώσει τη δραστηριότητα των ναρκωτικών » .

Πόσο θα πρέπει να καταναλώνουμε ;
Το περιεχόμενο των εκχύλισμα πράσινου τσαγιού είναι διαφορετική από μία κάψουλα σε άλλους. Γι 'αυτό , πριν να καταναλώνουν τα συμπληρώματα , θα προσέξει περισσότερο για τη δόση του εκχυλίσματος πράσινου τσαγιού . Είναι καλύτερα να συμβουλευτείτε το γιατρό σας πριν την κατανάλωση των συμπληρωμάτων . Ο γιατρός σας θα σας συστήσει την κατάλληλη δόση . Αυτό θα είναι ασφαλέστερο για σας και μπορείτε να πάρετε τα καλύτερα οφέλη των συμπληρωμάτων πράσινου τσαγιού .

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar