Selasa, 11 Maret 2014

benefits of drinking lemon balm tea

benefits of drinking lemon balm tea چای یک نوشیدنی است که بسیار آشنا و تقاضا های زیادی را در منطقه آسیا و به ویژه در جنوب شرقی آسیا است . در اندونزی نوشیدن چای ساخته شده در هر روز، بر خلاف در خاک اروپا از نوشیدن چای است که معمولا انجام می شود تنها زمانی که یک جشن ویژه ای وجود دارد ، نوشیدن چای فواید زیادی دارد ، چای یک نوشیدنی سالم است چرا که آن را به وضوح نشان میدهد بسیار خوبی برای بدن است.

در طول این مدت بسیاری از مردم اغلب استفاده از چای سبز به عنوان یک نوشیدنی سلامت . ظاهرا، بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان، فواید چای سبز برای سلامتی به رنگ سبز است banyak.Teh حاوی آنتی اکسیدان است که می تواند سمی است که به بدن ما به مقاومت در برابر . چای سبز همچنین دارای ویتامین E و ویتامین C مفید برای تقویت سیستم ایمنی بدن ، سلامت پوست، مو و سالم می باشد.

چای سبز حاوی ترکیبات پلی فنل است که عمل بسیار به عنوان محافظ در برابر سرطان است. پلی فنول ها در یک آنتی اکسیدان بسیار قوی طبقه بندی شده. این ترکیبات خواهد رادیکال های آزاد که باعث ایجاد سرطان را خنثی نماید.

رادیکال های آزاد خود را به طور طبیعی در بدن تشکیل شده است. این مولکولها می توانند به سلول های انسان آسیب می رساند. مردم گمان می برند که این یکی از علل مولکولی سرطان ، از جمله انواع مختلفی از بیماری های دیگر مانند بیماری های قلبی و پیری است .

Miwon لیمو چایپودر نوشیدنی فوری، ترکیبی از عصاره چای ، لیمو و ویتامین C است که استقامت بدون از دست دادن لذت بردن از چای خود را افزایش دهد.


تازه لیمو چای آشامیدنی Miwon پر شده با بهترین عطر و طعم چای را با ترکیبی از لیمو تازه و سرشار از ویتامین C.

نیاز به افزایش معجون بهداشت در آب و هوای سرد مانند در حال حاضر؟ چای گیاهی زیر می تواند به شما کمک کند.

نوشیدن یک فنجان چای های گیاهی می تواند تسکین ، تسکین تهوع و نفخ و سایر بیماری های مشترک . می خواهم آن را امتحان کنید؟ منابع زیر چای گیاهی است که می تواند تلاش کرد ، به عنوان بررسی Besthealthmag .

چای زنجبیل

علاوه بر ساخت هضم بیشتر هموار ، زنجبیل مفید برای کاهش تهوع، استفراغ یا درد شکم به دلیل اثر باقی مانده . چای زنجبیل تازه های زنجبیل جوش برای اولین بار بر روی اجاق گاز برای 10-15 دقیقه. اضافه کردن لیمو تازه و عسل را به وعده غذایی خود را خوشمزه تر .

چای لیمو مومیایی کردن

بادرنجبویه به بهبود تمرکز و خواب کاملا بیشتر از آن. این گیاه می توانید یک چای سرد طراوت به ویژه هنگامی که لیمو یا شربت اضافه می گردد.

چای قاصدک

این چای کمک می کند تا regerenerasi و عملکرد کبد و تولید صفرا کمک می کند که در جذب مواد روان تر کمک می کند .

چای Rosehip

Rosehipبوته و گل رز به یکی از بهترین منابع ویتامین C است که برای سیستم ایمنی بدن ، پوست و بافت سالم مهم است.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar