Sabtu, 01 Maret 2014

contoh surat lamaran kerja job fair

contoh surat lamaran kerja job fair गुनासो र साथीहरू सोधपुछकोलागि हामी employess दर्ता को कार्यान्वयन सीधा सम्झौता गर्नेहरूलाई भन्न छ । त्यतिन्जेल हामी तिमी यति मेहनत यस saat2 मा अनलाइन दर्ता जो यति धेरै साइट मा प्राप्त गर्न छ सूचित गर्न सक्छन् ।

हामी यी कमी सम्बन्धित पक्षहरु द्वारा सम्बोधन गर्न सकिन्छ , त्यसैले मेरो मित्र लागि जो कमी प्राप्त गर्न अनलाइन दर्ता गर्ने इच्छा छैन भन्ने आशा ।

हामी यस जस्तै परिस्थितिमा भनेर सम्झाउनुपर्छ एउटा कुरा लाभ लिन राज्य उपयोग कि दलका उपस्थिति बाहिर शासन छैन । एक प्रतिज्ञा वा नागरिक सेवक दर्ता गर्न सम्बन्धित केहि पनि छ कि प्रस्ताव पनि छन् भने तसर्थ , यो विश्वास गर्न हुँदैन ।

यो फोन नम्बर सहित पूर्ण ठेगाना हामी चाहँदैनौं कुराहरू जोगिन यस मंच मा खुल्लमखुल्ला प्रकाशित गर्दै छन् , राम्रो हो ।

त्यसरी इन्डोनेशिया गणतन्त्र को इलाकामा सिभिल सेवकहरू ( cpns ) को लागि एक उम्मेदवार को रूप मा मलाई स्वीकार गर्न सक्षम हुन , कानुन र इन्डोनेशिया गणतन्त्र को मानव अधिकार को मंत्री लागू ।
निम्नानुसार कानुन र मानव अधिकार मन्त्रालयका मन्त्री लागि ध्यान रूप इससंग म केही आवश्यकताहरु संलग्न :
पछिल्लो हाई स्कूल डिप्लोमा 1.Foto वैध प्रतिलिपि
सर्टिफिकेट 2.Foto कम्प्युटर को प्रतिलिपि
3.Foto प्रतिलिपि आईडी : 1 शीट
जन्म सर्टिफिकेट को 4.Foto प्रतिलिपि : 1 पाना
प्रतिलिपि 5.Foto प्रहरी प्रमाणपत्र टिप्पणी : 1lembar
परिवार कार्ड को 6.Foto प्रतिलिपि : 1 पाना
पहेंलो कार्ड 7.Foto प्रतिलिपि : 1 पाना
8.Pas रङ फोटो 3X4 : 2 टुक्रा

त्यसैले म न्याय मन्त्री र मानव अधिकार मन्त्रालय यस आवेदन submit । आफ्नो ध्यान र ध्यान लागि म श्री धन्यवाद दिन चाहन्छु

Tidak ada komentar:

Posting Komentar