Kamis, 27 Maret 2014

cara menurunkan berat badan dengan cepat dan benar

cara menurunkan berat badan dengan cepat dan benar Conas meáchan a chailleadh go tapa is féidir leat triail seo a leanas má bhealaí éagsúla fós a bhainistiú freisin chun deireadh a chur taiscí sailleacha ar do chorp . Go deimhin , tá sé coitianta eolas más mian le gach duine meáchan láithreach caillte i ghearr ama . Ach a dhéanamh a tharlaíonn , tá tú chun troid i ndáiríre go crua breise d'fhonn a fháil torthaí is mó .

Tá rá " Níl Péine Uimh Gnóthachan " , ní bheidh aon rath gan streachailt go crua . Mura bhfuil éagsúlacht de chláir aiste bia a ritheann tú ó inné le fios torthaí drastic , ansin is féidir leat triail a bhaint roinnt céimeanna meáchan a chailleadh a leanas tapa . Spéis a iarracht a dhéanamh air ? Téigh féach an t-athbhreithniú seo a leanas .

Bogshodar san iarnóin
B'fhéidir go bhfuil an chuid is mó de dúinn go crua chun jog maidin mar gheall ar bhuail leis an obair gnóthach nó á leisciúil a fháil ar bun go luath . Ansin, is féidir leat athrú ar do jogging jadwah san iarnóin . Ba chóir duit a dhéanamh go rialta seo a dhéanamh gach lá ar feadh ar a laghad 30 nóiméad , mar sin beidh an calories a dhóitear chun an iomláine . Chomh maith le jogging chomh maith le spórt go bhfuil saor in aisce rud a shábháil costas .

An bhfuil go léir a n- obair bhaile féin
As seo iarracht obair bhaile a dhéanamh ina n-aonar , ag réimsiú ó mopping , scuabadh , níochán éadaí agus gníomhaíochtaí ghnáthamh laethúil sa bhaile . Féadfaidh an post breathnú simplí , ach ag déanamh na gnáthaimh nach mbeadh tú ag iarraidh a choimeád ag gluaiseacht agus a fheidhmiú .

Spóirt Harden sceideal
Chun na torthaí is mó , ba chóir duit a dhéanamh níos doichte suas do sceideal a fheidhmiú . Má tá tú ag dul go hiondúil ar an seomra aclaíochta ach amháin nuair a bheidh an giúmar , an uair seo ba chóir duit iarracht a dhéanamh dul go dtí an seomra aclaíochta trí huaire sa tseachtain . Fócas ar cleachtaí is féidir a sruthán saill níos tapúla mar sin déan do mheáchan síos .

10 míle céimeanna gach lá
A choinneáil comhlacht oiriúnach agus sláintiúil , déan iarracht tú berkalan 10 míle céimeanna gach lá . Is féidir leat leas a bhaint as an gcuntar chéim a chomhaireamh cé mhéad céimeanna atá déanta agat is féidir daily.You tús a chur le carr nó gluaisrothar páirceáilte roinnt fad ar shiúl ó do cheann scríbe nó a dhéanamh ar siúl go dtí áit nach bhfuil i bhfad ró- shiúl .

Cuir scála meáchan sa seomra
Rialú i gcónaí ar do mheáchan trí bhreathnú ar na scálaí , mar sin ní bheidh ort a bheith caillte agus is féidir monatóireacht a dhéanamh ar aon athruithe i do mheáchan . Cuir i seomra nó in áit nuair a bhogann tú go minic .

Níl an rud is tábhachtaí i meáchan a chailleadh go dtí nach bhfuil tú ag ithe ar chor ar bith ach mar gheall ar a obsession é a fháil go tapa comhlacht caol . Cothaithigh mór don chomhlacht a chothabháil ag ithe aiste bia saibhir i snáithín agus bianna a bhfuil go maith do do chomhlacht a roghnú .

Má tá fadhb agat meáchan tar éis an seachadadh leat , ansin is féidir leat iarracht freisin conas a meáchan a chailleadh go sábháilte tar éis luí seoil ionas go meáchan laghdaithe láithreach . Mar sin, cad iad ag fanacht leat ? Tergat tú realize luath ar an mbealach meáchan a chailleadh go tapa thuas .

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar